::.Penat.::

[23 FEB.2006] .::Sesuatu yang aku jangkakan::.


The Fishes(February 19 - March 21)

Characteristics: Loving and caring, self-pitying, shy,temperamental, romantic, dependent, creative, sensationalist, mystical
Color: Sea-green
Element: Water
Gemstones: Aquamarine
Planets: Neptune and Jupiter

kalau nak tahu atas tu laa horoscope aku. Daripada ulasan karaektor di atas tu memang ada laaa yang sama hehehe tapi ada gak yg rasanya tak der kot dalam diri aku.Sebagai contohnya romantic aku rasa aku bukanlah romantic orgnya.Sebab kepala aku jenis tak kisah sangat.Tapi kalau dalam bilik tido tak tahu laa kan kuakuakua kena tanya org yg pernah tido ngan aku huahuahuahua sapa ek??..........ada ker?? hahaha......

Kadangkala ada benda yang perlu kita rahsiakan dalam hidup ni perlu kita rahsia. Tapi sometime bila kita dah jumpa dengan org yg betul-betul kita percaya kita akan ceritakan segalanya umpama tiada rahsia. Sometime kita hanya baru kenal dia dalam beberapa hari tetapi kita telah percaya padanya. Aku masih ingat lirik lagu "kadang-kadang kawan jadi lawan kadang-kadang lawan jadi kawan" kalau kita perhati dalam juga maknanya. Sebagai seorang manusia kadangkala janganlah kita bermusuh dengan orang lain kerana mungkin dia adalah insan yang akan membuat kita bahagia suatu hari nanti dan yang pastinya jgn kita anggap kawan yg kita terlalu percaya dan terlalu baik dengan kita tidak akan mengkhianati kita. Mungkin kawan yg kita anggap terbaik kadangkala akan mengkhianati persahabatan kita. Kadangkala perselisihan kecil yg berlaku akan menjadi isu besar sehingga tidak bertegur sapa. Jadi apa makna persahabatan sebenarnya?? sanggupkah kita bila bertengkar kata-kata makian dihamburkan dengan nada suara yg tinggi.......[adios]

Hari ini hari yg bz jugak buat diri aku. Pagi sampai opis aku settlekan sedikit keje urgent yg perlu aku buat.Sebelum kul 9 nak kena sampai auditorium. Maklumlah kena sound check hehehe (artis la katakan huhuhu). Paling malang typist aku plak cuti sakit hari ni isk isk isk menggelabah jugak aku yer laa bajet tu kena hantar sebelum 28 Feb 2006 sebelum kena hantar ke Bahagian Belanjawan kena plak kelulusan Pengarah IT department. nasib baik laa aku ada kerani yang rajin bekerja sanggup jugak dia tolong aku typekan. Sebelum aku pegi auditorium aku dah pesan A to Z pada staff aku suruh settlekan surat n Bajet tu. Sampai auditorium macam bengang jerrr..janji pukul 9 pagi tapi aku pegi 9.30 pg satu apa pun tak der.Kosong lagi n ramai yang belum sampai. nak sound check apa nya mcm tu. Last-last terus buat persembahan tanpa sound check.....huhuhu prooo!!! nyerr kitaorang.Nasib masa menyanyi tak laaa nampak slack sgt. Alhamdulillah semua berjalan dengan biasa dan tenang.

Malam ni nak pergi tgk rehersal Bintang Bandaraya plak. Sebab kemungkinan Sabtu ni tak leh nak pegi tgk sebab ada hal (ssssshhh jgn habaq org ek) hehehe
ok salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

[adios]
0 Responses

Post a Comment