Besday Celebrate

::tImE OuT PoRt DiCkSoN:: [24 - 27 Mac 2006]


Thanks to all my friends ....inilah kali pertama dalam hidup aku besday aku di raikan. Kitaorang semua dah set date untuk celebrate pada mulanya 3 org tapi ditambah kepada 5 sebab pada mula nak celebrate yg lahir bulan Mac ajer tapi memandangkan pada bulan Februari ada member yg tak celebrate so campur sekali lah. Pada mulanya nak pergi rasa seronok sangat sebab aku tak pernah sekali pun dalam hidup aku raikan besday aku. Ntah kenapa laa kali ini aku rela plak besday aku di raikan.

Nak dimulakan cerita sampai dekat sana pada malamnya ok laa semua berjalan dengan lancar. Sebab semua barang-barang aku dah shopping awal-awal lagi dekat Giant hehehe. Esoknya pagi-pagi lagi aku dah bangun untuk sediakan sarapan pagi wahhh tak terror masak pun tunjuk-tunjuk terror laaa tapi boleh laaaaaa.......Pada sebelah petangnya pulak aku ngan kengkawan semua turun ke laut.Masa tu dengan panas teriknya diaorang mandi laut. Aku duduk tepi jerr tengok and usya manusia kat tepi pantai tu heheeh biasa aaaa cuci mata sikit. Habis mandi pandai diaorang terus mandi kolam ermm masa nilah aku tunjuk kehebatan berenang ala-ala itik terapun huhuhu. Berenang untuk suka-suka jerr. Dekat sejam jugak laa berendam dalam kolam habis kecut semua hahahaa.....

Pada sebelah malamnya laa besday aku and empat orang lagi kawan aku diraikan. Tema malam tu hijau putih. Aku menggelabah gila aaa sebab masa tu aku beli baju fit plak tu..aku pakai ngan seluar Tae Kwan Do aku hehe. Baju tu dah fit so aku segan aaaa nak pakai tapi dipaksa gak. Ini menyebabkan mood aku terus hilang. Pakai jugak laaaaaa kan .Kalau korang tgk muka aku dalam gambar tu pun mcm muka hampess jerkk tambah plak malam tu si "dia" hantar sms yang membuatkan mood aku betul-betul hilang. Walaupun aku cuba jugak laa menceriakan muka aku yg memang tak ceria langsung.Akhirnya parti malam tu habis dengan beberapa game.Anywhere apa pun aku just ucapkan terima kasih kepada semua yang menjayakan parti malam tu.

ok geng ni dah petang dah.Orang dah azan maghrib dah. aku nak berambus dulu heheehee tengok luar pun jalan tak berapa jem so bleh aaa balik.

ok jumpa lagiii

Rhuddy

0 Responses

Post a Comment