????

Salam....
Tajuk yang sesuai hari ni hahaha....saje je menggatal tangan nak update blog ni rasa nyer takde pe pun nak tulis..alang-alang tak buat apa walau pun bz ngan keje tapi tangan aku menggeletik je nak menaip. Tapi kali ni kisah apa laa aku nak tulis...takde idea sebenarnya urmmmmmmmm.....

Cuma tadi sebelum balik keje aku bual kosong dengan officemate aku heheh banyak cerita keluar...dan aku tak sangka mamat sekor ni peramah orangnya...banyak benda yang kitaorang share dan banyak gak yang aku korek dengan dia.....happening gak keje ngan dia...banyak tolak ansur dan yang penting kerjasama dan banyak kongsi idea sebenarnya......walaupun aku kat tempat baru tapi tempat lama tetap dalam hati sebab banyak sebenarnya kenangan ngn staf-staf lama aku....banyak suka duka dan pahit manis sepanjang hampir 7 tahun aku kat sana. Melalui pengalaman tu la aku nyer chemestry sampai sekarang masih ada dan aku harap diaorang semua tak lupakan aku hehe...

Dekat tempat baru dengan staff baru plak...cuma aku dengan staff tempat baru ni tak berapa rapat sangat mungkin kerana aku masih baru dekat situ dan diaorang tak faham perangai dan stail keje aku macamana cuma kesimpulan yang boleh aku cakap staff baru ni semua cakap aku ni macam singa lapar??? ayoooo ada ke macam tu heheh kalau kat tempat lama diaoarang panggil aku orang hijau tapi tempat baru aku baru terdengar2 diaorang panggil aku bapak tiri.....lantak laaa diaorang nak panggil apa yang penting keje jalan dan keje siap hehhe insyaallah lama-lama esok diaorang faham la stail keje aku camne. Staff tempat lama aku faham aaa aku camne sebab diaorang tahu time berjimba memang aku ngn diaorang berjimba tapi time keje memang keje buat betul2 sampai siap. Hopefully lama-lama esok staff tempat baru aku faham laa...aku ni bukan jenis singa mengaum tak tentu pasal huhuhu...

Hari ni aku jalani hidup dengan kesibukan kerja dekat pejabat dan esok juga jadual aku penuh urmmm tak tahu bila ada kekosongan dan kelapangan...so far pindah tempat baru memang aku x amik cuti lagi la maybe masih bersemangat kot heheh harap2 semangat ni akan kekal sampai bila2......

orait laaaaa berenti sini dulu chioqqqq
1 Response
  1. siput Says:

    alamak.. en.ijau da tau la nick name dia.. lariikkk!!!!


Post a Comment