Biarkan dia...


Terkejut hamba bila Tuan blog menyatakan suaranya. Mahu mendiamkan diri buat seketika. Tapi tak apa....Ada orang sudi jadi penyambungnya. Tapi mungkin tak lama. Sehari mungkin 2 patah kerat ayat sahaja.. Tapi tak apa kan saudara? Dari tuan punya blog yang mahu terus berkelana. Biarkan dia.... Biar dia ikut haluannya..

Dulu hamba pernah dengar dari mulutnya.. blog lah tempat dia mengadu suara... tapi sekarang lain pula jadinya.. ada masalah terus menyepikan diri sementara.. adakah itu protes namanya?? Biarkan.. mungkin dia tak tahu yang kawan-kawan di amat menyayanginya... Mungkin dia alpa yang dia juga punya kawan yang boleh berkongsi mesra.. Biarkan dia.. kelak dia tahu apa yang perlu di buatnya..

Maafkan hamba.... terpaksa pergi segera.. banyak kerja yang perlu hamba sedia.. Harapan hamba bila buka blog ini dia sudah menulis semula.. harap semua harapan hamba terlaksana.

Dari:
Orang yang mengetahui username dan passwordnya
6 Responses
  1. pembaca setia Says:

    Siapa pula yang menjadi penyambung ni? Siap tau pasword lagi? Jangan pula merosakkan blog ni ya? Harap jadilah penyambung yang baik.



  2. Corey Says:

    bisa kenalkan diri tuan hamba?


  3. Hezesuze Says:

    rasanya patik macam kenal saja dengan tuan hamba....tp dimana ye...


  4. cL Says:

    i thinks i noe...

    huhuhu...


  5. siput.pemalu Says:

    siput tau saper....huhuhu..


Post a Comment