MAAF OTHER BLOGGER

Mungkin entry ni aku tujukan khas buat blogger-blogger yang pergi Ulu Yam ahad lalu...aku mohon ribuan kemaafaan tak dapat nak join korang..especially to Qiella, Rizz, Kak Heze, pojie, lola, Big Mama, Tikus dan lain-lain blogger yang mengenali aku....ada masalah sikit last minute aku tak dapat pegi........Qiella ko simpan rahsia k hahahaha ....apa pun aku janji dah pada Rizz hahahaha nanti-nanti laa yer...actually ahad tu bangun tido lambat sikit coz penat gila mandi-manda dekat sungai congkak dengan budak-budak puaka gak aaaaaaaaaa heheh apa pun terlalu asyik mandi dan menikmati keindahan alam dekat congkak tu sampai aku lupa dah lewat petang huhuhuhu...kitaorang buat BBQ dan port lak apa yg patut..thanks to zaliman, razlan, azlina, syakir, iza dan Ecah heheh.

Balik dr congkak aku penat gila memang dah tak larat nak roger Qiella..sorry Qiella tak dapat nak join ko ngan Rizz..maybe next time ek hehehe......aku balun tido awal malam tu..awal ker???? haahahahaha syyyyyyyyyyyyyyy senyap ek ratu lesung..aku lesung pala ko kalau ko bisng2 hahahaha.

Ahadnya badan aku berat sangat nak bangun...penat lagi tak habis....so Qiella call aku masa tu aku tgh mamai lagi..separuh sedar lagi masa tu ermmmmmm langsung Qiella ngan Rizz terus g Ulu Yam berdua jer.....aku plak lepas bangun tido aku kemaskan bilik aku...........aku buang apa yg tak berguna lagi dalam bilik tu...kemas punya kemas satu karung beg sampah yang besar tu aku dapat huhuhuhu..tak per laa yang penting bilik aku dah kemas....aku selak satu persatu barang-barang aku......banyaknyaaaaaaa hadiah yang aku dapat yang aku simpan.....pastu gambar-gambar lama aku ngan awek aku perghhhhhhhhhhhh teringat beb...tapi aku malas nak layan perasaan ..aku kemas semuanya dah simpan terus dalam kotak...esok aku nak tunjuk dekat bini aku hahahahaha...

Malamnya pula after dah penat berkemas dan basuh baju semua aku ke Shah Alam dah janji ngan adik angkat aku nak makan sama-sama malam tu......lagipun dah bertahun tak jumpa dia....last kitaorang jumpa masa aku study dekat U dulu....ermmmmmm lama gila..tapi kitaorang still keep in touch huhuhu....apa pun niat aku nak jmpa dia dah tercapai...aku doakan dia sentiasa berjaya ...actually aku ngan dia dulu satu kelas masa kitaorang belajar dekat Matrik......masa tu aku ni jenis belajar jerrr....dan kebetulan aku terror dalam akaun dan dia weak sikit..jadi kami selalu gak aaa wat study group..dalam pada tu dia nak jadikan aku abg dia coz dia tak der abg........aku terima jer laaa dah org ikhlaskan.....tapi aku tabik dia coz perasaan dia pada aku tak lebih adik ngan abg jerr......heheh.

Ok guys..masa aku update blog ni aku takder dekat KL...aku di Genting Highland kena attend kursus MS ISO...biasa laaa jadi auditor ISO untuk DBKL kena tambah ilmu hehhe mcm aku ni bukannya teror pun..byk benda nak kena belajar....apa yg kita belajar dekat U bukan sama pun dengan keje yang kita buat......so haruslah tambah kemahiran.

upsss lupa lak ....aku nak Ucapkan TAHNIAH kepada my best friend Cartaz...dia dah berjaya tamatkan program Master dia....so wishh u the best and aku akan terus sokong ko sebagai sahabat untuk sambung PhD pulak........apa pun setinggi mana kita belajar gunakan ilmu yang ada untuk memperoleh keredhaanNya...sebagai kawan dan sahabat aku sentiasa ada untuk membantu apa yang termampu aku bantu.

ok guyssssssss....again sorry tu blogger yg pegi Ulu Yam...zasssssssss
7 Responses
  1. Hezesuze Says:

    aik!
    da trbang ke genting plak
    wah!
    sgt bz tol ko ek rhuddy..

    p/s windu tau! cepatin free kan diri ko itew tuk jmpa sis...



  2. kemaenn ang rhudy..kene bnje ktorg gakkk hahhahhah...


  3. Rhuddy Says:

    kak heze...nanti kita out k heheh windu gak huhuhu

    eazy sowii ada masalah peribadi..ratu lesung tinggalkan mahkota lesung suruh jaga hahahha

    Rizz awat pecah rahsia waaaaaaaaaaaa kokak aaa camni huhuhu


  4. Corey Says:

    takpe.. next time gath rhuddy jadi project manager.. lantik segala jawatankuasa gath tu..buat proper plan.


  5. Unknown Says:

    owh x pergi gathering yer ari tue?
    hurm,
    x per lain kali join yg lain punya gathering ok:)

    ~keep in touch~

    hik hik hik


  6. rahsia mu rahsia ku jua wakakakak

    ececeh... sesedap gg jew bro corey kasi cadangan wakakak


Post a Comment