ENTRY KHAS

Terlebih dahulu aku nak minta maaf kalau ada kesulitan ketika membaca kerana aku masih lagi gigih mengedit template blog aku sedikit demi sedikit kerana semuanya guna html so kena gigih lebih sikit hehehe......so pelan-pelan blog ini akan transform hik3x. Tunggu dan lihat sahaja lah yerrrrrr wahhhhhhhh ayat novel gitew confirm kena kutuk ngan Kak Heze hehehe

Actually entry ni aku khas kepada sahabat aku yang aku rasa aku tak tahu camne nak ucapkan terima kasih atas pertolongan yang diberikan........begitu besar pertolongan dia dan begitu ikhlas dia menolong aku..........jutaan terima kasih kepada sahabat aku Cartaz kerana sudi menolong aku....ketika aku susah ko sudi nak menolong....kesnya pasal keta aku aaaaaaa ni buat hal...adoiiiiii memang aku tension sangat..budak-budak putus fius tahu aaa apa cite nyerrr...kak heze, qiella,rizz ngan pojie tahu aaaaa apa kesnya ngan keta aku hehehe siap Qiella sound jgn laaa ko kutuk keta ko masa bawa dia nanti dia merajuk urmmmmmmmmmm. kak heze lak last minute bagitau yg hubby dia ada bengkel..keh keh keh udoh lambat aaa sis...actually masa tu kitaorang budak-budak putus fius siap bergumbira mengegarkan pantai Port Dikcson gitew hehehe...nanti aku masukkan satu entry pasa trip geng putus fius ke Port Dikson.........sowii adik lola bro rhuddy lupa lak nak ajak adik lola ngan jamal hik3x jgn mare yerrr huhuhu dan adik boy....cian ek tak dpt join kitaorang last munite apa pun bro rhuddy faham ..boy kena usaha gigih utk study boy wokey...tapi sis qiella,bro rizz, sis heze and pojie...terkilan gitew tak dpt jumpe adik boy nih heheh.

Aku gembira di PD tapi si Cartaz ni menanggung seksa tunggu keta aku dekat bengkel..kesian dekat dia...dah laaa tunggu lama dekat bengkel pastu terpaksa balik jalan kaki lak tu coz keta aku tukang kedai tu cakap tak sempat siap.........tapi bila dah petang dlm kul 6 mcm tu dia call cartaz cakap siap pulak..ya ampunzzzzzz kesian mamat ni terpaksa aaa jalan kaki sekali lagi amik keta aku dekat bengkel...pastu dia terus amik aku dekat komuter plak.......yang paling aku segan ngan mamat ni duit yg aku bagi tak cukup lak tu dia tambah duit dia....adoiiii dah laaa tolong aku pastu keluar duit dia plak.........memang aku malu gilaaaaaaa..aku dah menyusahkan dia....aku memang jenis tak suka nak menyusahkan org cuma aku tak sangka keta aku rosak teruk sgt.....pada mulanya aku suruh tukar timing bell jer tapi x sangka ada byk benda yg rosak......sabar jer laaaaa...........anywhere aku nak ucapkan jutaan terima kasih atas pertolongan yang diberikan...moga Allah sahaja yang dapat membalas budi baik mu sahabat ku....Tq so much.

Wokey nanti aku up entry pasa kitaorang g PD ahad aritu heheheh..dah gigil tangan aku nak menulis..wakakakakkaa sbbnya warga putus fius mesti nk tgk pic yg kitaorang amik heheh...daaaaaaaa.
5 Responses
  1. opkosssss nk tgok gmbo2 kt pd itew hehee.

    p/s : sila amik banner fous kat blog riz n tampal kt heading tepi blog u macehhh hehe


  2. keji rizz org pertama komen wakakk kononnyer dengan hrapan ada lew pic PD wakakak aku pun terkena rizz wakakaka

    apa pun mekasih pada car... (ala... nama kawan ang nie aku lupa lew... awat susah bonar namanya) sebab tolong ang (motip aku yg say thanx ni??? wakkakak) apa pun next time ang suh dak dodolz nie banjer ang ayam golek key... tapi make sure aku ada (pakej gitu wkakakak)


  3. Hezesuze Says:

    hahaha ingatkan entry khas tu merujuk kpd holiday kt pd...HAMPEH! tipah tertipu...

    mmg ler ayat ang ni skema jek...harusss kene kutuk...hehehe

    pepun ang hupdate cpt pic pd tuh...bak kate pojie cepatinnnn...


  4. cL Says:

    sedey tul...lola dlupakn..huk3..sedey3..xpe4..
    hahaha..xpe la gurau jek..tp pasneh kene ajak..hahaha..


  5. Corey Says:

    ni nak komen ttg your sahabat tu.. mmg sahabat sejati yg susah dicari. I wish i got one like that. ur very lucky.

    nanti citer la plak pengalaman kat pd tu. nak tau gak your version of the story.


Post a Comment