MADAH


Madah ini aku tujukan kepada "Dia" Dan Untuk Diri "Aku" .................

MADAH UNTUK DIRI KU

"Berat rasa hati nak melangkah pergi,
Tetapi apakan daya aku terpaksa,
Buat kali terakhir inginku mengucapkan,
Semoga diri mu berbahagia selalu,
tentang diriku ini terserah padaMu Tuhan menentukannya"

"Tak perlu bertanya kemana Ku pergi,
Pandailah aku menjaga diriku,
Sekali ku melangkah,
Biarlah ku teruskan perjalanan ini walau sendirian"

"Selamat tinggal sayangku,
Selamat jalan kasihku,
Aku terpaksa pergi dahulu kerana TERLUKA HATI INI"


MADAH UNTUK DIA DAN DARI DIA

"Biar masa berlalu,
Kenangan makin bertambah,
Dikenang B akan tersenyum seorang"

"Ku tahu kau terseksa,
meronta-ronta jiwamu bila kita tak berjumpa,
Bila rindu tak bersatu,
begitu jugalah aku siang malam menunggu,
Tak sanggup rasanya aku berjauhan denganmu sayang"

"Dunia ini tak beerti tanpa dirimu sayang,
Bila kau tiada ku rasa gelisah,
Dewa hatiku gemala hatiku yang dirindui selalu,
Cintaku ini hanya padamu"

"Ku sayang padamu sepenuh hati,
Ku cinta padamu pujaan hati"
3 Responses
  1. Anonymous Says:

    elehhh... madah pun cilok lirik lagu orang.. ceh!


  2. Anonymous Says:

    salam : BERSAHABAT yang kian lama.......
    begitu banyak kenangan yang lalu tidak pernah ku lupakan bila bersahabat denganmu tidak kiralah "SIAPA DAN DARI MANA ASALMU" Kerana aku bersyukur dan menghargai seadanya bersahabat denganmu walaupun persahabatan ini tidak pernah sikitpun terhalang oleh komitmen hidupku yang sejahtera dan bahagia.....................................
    dan kerana itulah terusik juga hati ini............................................terasa terharu dan syahdu bila membaca perkembangan dirimu yang terkini...............
    ku tujukan lagu "KEHEBATAN CINTA" demi memujuk sahabatku yang kian menyepi dari segala kelukaan yang tercoret dalam liku2 kehidupannya..."TABAHKAN hatimu".. aku akan sentiasa mendoakan agar dirimu dilindungi dan disayangi olehNYA sehingga ke akhir hayatmu kerana 'cinta dan kasih sayang' yang mutlak itu datangnya dari RAHMAT ILLAHI.............


  3. wakakak madah waklu wakakak tue lirik lagu wkakaka


Post a Comment