हंय AKU

सलाम

उन्तुक पेम्बचा ब्लॉग यांग अकू रिन्दुई....अकू मोहों माफ़ सेकिरान्य अदा बहासा यांग तिदक दी फहमी ओलेह कोरंग सेमुआ करना अकू इंजिन मेनुलिस सेसुअतु यांग अकू रसा दलम हटी अकू

हरी इनी अकू रसा सुनयी दान सेपी सांगत..हटी अकू मेरोंता-रोंता उन्तुक मेंयाताकन बहावा अकू सेपी सांगत। अकू रसकन दीरी अकू केहिलंगन सेसुअतु यांग अमत बेर्निलाईन्तः ला मुन्ग्किन मेनन पेरासान अकूएर्म्म्म्म

Tentu korang tak faham kan bahasa dekat atas..tu hanya luahan hati aku..kalau sesiapa nak tahu pandai-pandai laa buka kamus Bahasa Hindi...sapa yang dapat baca akan tahu siapa itu "U" dan dengan siapa hati ini dimiliki...adussss jiwang laaa plak hahaha.

Hari ini aku masih di pejabat walaupun jam dah menunjukkan angka 7.15 petang..maybe aku Maghrib dekat opis dulu baru nak balik. Kerja masih juga belum siap..banyak gak nak kena buat laporan ni..pening kepala nak meringkaskan maklumbalas jabatan. Jawapan diaorang macam-macam bentuk...tak der format yang standard.

TQ to Ila sudi nak bagi kek dekat aku..sambil wat kije sambil makan kek heehe sedapnyaa kek yg awak kasi ek...baik betul awak..hope kita boleh jadi sahabat dan kawan yang paling rapat "kawan tapi mesra" fuyoooo jiwang lagi hahaha..ni kalau big mama dan siput pemalu baca confirm dok gelak dekat aku lagi aaa ni. Tapi tak per semua tu laaa yang menceriakan hidup aku....tanpa kawan-kawan siapa laa aku dekat dunia ni. urmmmmm.

TQ kepada mereka yang selalu masuk blog aku ni..xder apa yg menarik sebenarnya cuma aku ingin kongsi isi hati aku dgn semua pembaca yang sudi mengikuti perkembangan diri aku. Alhamdulillah dengan sokongan kalian memberi aku lebih semangat untuk update blog hari-hari.

ok laa azan dah berkumandang...nanti aku nk upload satu karangan menarik dlm ni..memang kelakar gila heeheh baca aa ek nanti..love u all mmmmuahh
1 Response
  1. ida Says:

    huhu jgn sedih2...gue faham sey..


Post a Comment