KIJE GILA PART II

20 MAC 2009
Jam 5.30 petang aku masih lagi di pejabat ermmmmmmm sempat aku masuk YM jap namun aku terkezut tetiba window YM dkt PC aku bergegar-gegar seperti kena rasuk dek puaka...........aku dlm ketakutan ..namun mata aku masih merenung skrin takut-takut hantu puaka kaaa yang melanda...wakakakaka rupanya memang aaa puaka yang dtg hahaha..offline mesej dr Raty Putus Fius rupanyaaaa sapa lagi tak budak Qiella tu wakakaka.......bila aku renung offline mesej tu sekali lagi tersenyum.........tersenyum bangga sebab dia bagi no telefon dia dekat aku hahahaha.....dengan tetiba juga timbul niat busuk (tumbuh tanduk) untuk prankkan si Qiella tapi aku mesti menyusun strategi agar serangan yang diberi tanpa pengetahuan dia...mcm si Boy prank kan dia hahahahaha Boy abg rhuddy memang suka Boy buat Sis Qiella macam tu hahahaha...skrg giliran abg rhudy lak ek......oooooooooooo sedap dia kutuk Rizz papan plewood sampai tak tahan gelak bacan entry dia......sempat gak aaa aku sembang ngan Qiella ni..sempat aku ckp aku nk makan ayam golek malam ni huhuhu nahhhhhhhhhhhhhh aku UP pic ayam goleh sedapppppppppppp gilerrrr beb....kepada chater setia blog aku ....big mama,siput pemalu,sang kancil, todak,sodep, storm rider,lola dan yang lain-lain..nanti i akan open table makan ayam golek kalau ada rezeki lebih k heheehe boleh gathering ramai-ramai huhu.

Habis sembang ngan Ratu Putus Fius (Qiella) aku terus balik umah..tapi dh agak lewat ermm janji ngan cartaz kul 6.30 tapi sampai umah dah dekat Maghrib......nasib aa mamat sengal sorang ni tunggu gak aku nk makan ayam golek hahaha...kami g makan dekat sungai buluh..ratah ayam jer ..aku memang tak makan nasi malam tu..almaklumlah ikut kata-kata Pn Mary iaitu "NO RICE" heehhehe harap-harap Pn Mary tak baca aaa blog aku ni kih3x.....habis makan...aku ckp dkt mamat ni nak g Shah Alam sajer jejalan....tak sangka aku mamat ni ikut plak ckp aku.......dah aaa malam tu aku ngan dia kuar naik motor kapchai (EX5) jer tau..korang bayangkan aaa aku ngan dia naik kapchai g Shah Alam tengah malam buta..............adoiiiiiiiiiiiiiiii aku gurau dia wat betul-betul...naik motor dr sungai buluh sengaja jer dia amik jalan jauh....konon nak makan angin aaaaaaaaaaa bawa dah aaa slow nak mampus coz nk tengok pemandangan malam laaa konon..aku layan jer aaaaaa...............aku rasa memang aku dh terlebih makan embun malam dah ...........sampai dekat Shah Alam kitaorang round aaa bandar shah alam sambil naik motor..dh mcm mat rempit pun ada kitaorang ni..yer laaa muka muda belia lah katakan hahahahaha....sapa sangka aku ni umur tua kan?? kan kan kan hehehhe.

Akhirnya jalan punya jalan pegi aa singgah tasik shah alam..sambil tu dapat gak tgk Wet World..tempat yg akan menjadi destinasi mamat sengal ni keje nanti..sajer usya dia nk tgk..tapi dia g ngan member opis dia nk cek benda apa ntah..aku sendiri tak tau..angguk pala jer aaa bila dia kabo ke aku....lepas gak aaaa tension bila tgk tasik...ada gak beberapa org yg dok tengah mancing......si Cartaz ni biasa aaa kaki pancing gak..bila tgk org pancing dia dh mula aaa ngan angan kepala dia nak ajak aku mancing plak...tgk aaa nanti hehehe.....

Habis jejalan aku ngan dia balik..kononnya nk balik jalan dekat...tapi aku rasa jauh gak.ni satu hal kije gile tengah malam buta merempit balik ke Damansara............sampai tengah jalan hujan lebat adusssssssssss memang kije gila tul aku malam ni..azab tul kena air hujan dah aaa helmet tak der wizer......kami berdua redah jerrrr menggigil aku dekat belakang....dia pun sama gak....habis basah satu badan..adoiii ni mesti demam ni nanti ermmmmmmm isnin MC aaaaa heheeheh (Ini kalau Kak Shimah baca mesti ngumpat ni..asyik2 migrain huhuhu) sy keje nyerr kak shimah oiiiiiii keje byk tak habis lg dkt opis ermmmmmmm.

Balik terus mandi.....esoknya dh plan nak g Low Yatt..malamnya pula nk g main badminton dekat Sport Planet...si cartaz sengal dah tempah court yer laaaaaaaaa ada misi yang dia nak capai aaaa tu hahahahaha harap-harap laa misi dia berjaya.......

21 MAC 2009
Hari ni bangun awal sikit..dah plan nk g Low Yat temankan Cartaz pebaik dia punya laptop.......satu hari aku ngan dia dekat Low Yatt..sempat aa aku sambar DVD kosong nk burnkan lagu Gunung Ledang utk Amat...takut lak pinjam lama-lama CD Abg Bad ni hehehehe....sambil tunggu dia punya laptop aku g aaa makan ngan dia dekat food court bawah bangunan Low Yatt tu..heeh sempat gak aku sambar 6 bijik donut "Big Apple" ermmmmmmmm sedap aaaa big apple..aku suka donut dia coz lembut dan inti dia berkrim wahhhhhhhhhhhhhhhhhh nak promo big apple ni hehhe..compare to jako ngan dunkin donut aku lebih suka big apple lagi huhuhu.Balik dr Low Yatt dah penat..aku balun tido sampai aaa ke petang...nasib Cartaz kejut kalau tak memang aku malas dh aaa nak g main badminton......n confirm maghrib terbabas hahahaha.

Malamnyaa g main badminton ngan dia.....ermmmmmmmmmm dan akhirnya misi dia berjaya gak aaaaaaaa korang nak tau kan misi dia apa hehehe misi dia nak kalahkan aku jerkkkkkkkkkkkk wakakakaka..memang dia kalahkan aku malam ni adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hampes tuuull memang tak pernah ngaku kalah tol mamat ni huhuhu.

ok aaa dh ngantuk esok nk kije lak..cin cow..gud nite..andreee yeba yeba..(ala-ala pinjam intro blog Boy heheh jgn mare yer Boy)

P/S : Aku nk jumpe Qiella, Rizz n Boy kalau boleh.....tapi dlm mimpi dah aa kot wakakakakaaa daaaaaaaaaaaa


4 Responses
  1. cL Says:

    abg rhuddy..mmg keje gila laa..waa tabik sama luuu.amponzz..hek4..
    adoyai...lola report pn.mary nnt ekh..huakaka


  2. leh jew kalau nak jumpa waakak dengan syarat... ayam golek wakakak caker jew org laen nak banjer ayam golek tang aku, remy ngan boy ang tak nak banjer kan keji!!!

    owh... ada atie nak prank aku yek wakakaka


  3. alhai kecur lior lak tgok aym golek ni.o nk jupe ktorg ey bnje taw wakakak


  4. b0b0y Says:

    ayam golek sungai buloh tu sedapp!!! dah lama gak x makan..hehehehe... ada la beberapa bulan.. malas nak g sg bulohh.. asik jem je..


Post a Comment