HAPPY BIRTHDAY MY STAFF





Satu sambutan hari lahir telah di adakan di department aku ..khas untuk staff aku yg lahir dari bulan Julai sampai bulan Disember. Selain majlis tersebut turut meraikan bakal-bakl haji iaitu dua orang kakitangan unit aku akan menunaikan haji.Aku doakan mereka beroleh haji yang mabrur.


Actually dah lama gak aku tak update ..sometime kalau datang hari yang sibuk nak buka internet pun tak sempat..kerja kena diutamakan itulah konsep yang aku pegang selama ini.


Memang unit aku akan celebrate birthday staff ..maknanya semua satff akan diraikan harijadinya...siap dapat hadiah. Hadiah disumbang oleh Bdan Kebajikan, Sosial dan Sukan unit aku..yang mana badan ni setiap tahun akan diadakan AGM untuk memilih jawatankuasa yang baru setiap tahun. Seronok aku bekerja di dalam suasana macam ni....


Sebelum aku create post ni aku terbaca satu blog....menarik blog dia.byk menceritakan tentang hidup dia seharian..berkenaan dengan life dia dekat opis dan juga lepas opis....aku siap ketawa terbahak bila baca dia punta post heehheheh......dan aku jangkakan dia kreatif orangnya sebab blog dia nampak cantik.....apa pun aku tak leh nak bagi address blog dia dekat sini sbb takut plak dia marah huhuhu tapi nama dia ejat..

ok laa gang moga jumpa lagi...hujan lebat dekat luar..nak balik pun takut sbb takut keta aku masuk air lagi...hari tu breakdown nasib dah sampai umah........ermm hangus gak dekat RM300 hantar repair..hampes tollll...

ok see u guys

rhuddy
0 Responses

Post a Comment